Kruidvat | Dry Skin Scheergel


 

Nu dat het zo’n mooi weer is willen we toch graag dat onze benen er toonbaar uitzien. Een eerste stap is natuurlijk het verwijderen van al de haartjes. Ik gebruikte al de scheergel voor de gevoelige huid van Kruidvat en sinds kort hebben ze er ook eentje voor droge huid. Vorige week was de ideale gelegenheid om deze scheergel eens uit te testen.


De Dry Skin Scheergel bevat glycerine en shea butter en is speciaal ontwikkeld voor de droge huid. In de gel zit een vochtinbrengende formule die de huid helpt te beschermen tegen vochtverlies tijdens het scheren en die ook voor een streelzacht resultaat zonder stoppeltjes zorgt. De shea butter gaat huidirritaties tijdens het scheren tegen en voorkomt lelijke rode plekjes.




Hoe gebruik je deze scheergel?
Maak eerst je huid wat vochtig met lauwwarm water. Als het product uit de bus komt is het een blauwe gel maar wanneer je het begint open te smeren wordt het een schuim. Na het scheren spoel je je huid af met lauw warm water.

Na het scheren voelde mijn huid superzacht aan. Al mijn haartjes waren moeiteloos verdwenen. Mijn huid zag niet rood en ik ondervond ook geen irritaties. Ik ben heel tevreden over deze scheergel.

De Dry Skin Scheergel kost € 2,49 en is te koop bij Kruidvat.

Welke scheergel gebruiken jullie?

*ik heb dit product ontvangen

Reacties

  1. Deze scheergel klinkt erg fijn! Ik gebruik eigenlijk altijd een douche foam om me te scheren.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten