Favorieten Februari


Ook deze korte maand is voorbij gevlogen en ik heb weer heel wat nieuwe producten uitgetest en dingen gedaan. Vandaag laat ik mijn favorieten aan jullie zien. Ik probeer ook niet-beauty gerelateerde dingen te integreren in mijn blog. Kijken jullie mee?


Primark Brush Drying Rack
Nadat ik mijn kwasten schoon gemaakt had liet ik ze altijd in de badkamer al liggend drogen en dat nam vooral vele plaats in. Dit rekje neemt veel minder plaats in en je kan er 26 kwasten van verschillende groottes in laten drogen. Het is van stevig plastic dus het kan wel tegen een stootje.
Bullet Journal
Ik was al gebeten door de bullet journalling hype maar sinds de workshop van Stephanie weet ik hoe het alles volgens de ‘regeltjes’ moet en heb ik er nog meer mijn werk van gemaakt. Ik vind het vooral leuk dat je er zo creatief in kan gaan als je zelf wil. Dit jaar heb ik nog een andere agenda, maar volgend jaar ga ik alles integreren in mijn bullet journal.
Marc Jacobs Daisy Anniversary Edition Eau De Toilette
Zoals jullie al eerder konden lezen ben ik gek op de Daisy parfums van Marc Jacobs. Ik heb verschillende varianten maar de voorbije weken greep ik vooral naar de Anniversary Edition. Deze heeft de originele Daisy geur. De matte flacon met steentje op de bloemen vind ik echt prachtig. Het flesje staat dan ook te pronken tussen mijne andere flesjes.
Yves Rocher Voedende lippenbalsem White Vanilla
De laatste tijd was het heel koud buiten en dan heb ik vaak last van droge lippen. Deze lippenbalsem van Yves Rocher voedt en beschermt de lippen. De balsem bevat Zoete Amandelolie en Karitéboter. Dit product zorgt ervoor dat mijn lippen weer zacht en gehydrateerd aanvoelen.

Welke waren jullie favorieten de voorbije maand? Deze mogen natuurlijk niet-beauty gerelateerd zijn.

Als je op de titel klik kan je de review lezen.

Reacties

  1. Daisy van Marc Jacobs is ook mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat die workshop heeft geholpen om nog meer uit bullet journaling te halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een handig rekje zeg dar is ook wel iets voor mij! De parfum lijkt me trouwens ook erg lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo'n Brush Drying Rack moet ik ook nog kopen. Neemt inderdaad veel minder plaats in dan je kwasten liggend laten drogen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De afgelopen maand heb ik achter mijn PC geplakt gezeten...duidelijk tijd om eens wat leuke dingen aan te gaan schaffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Handig zo'n rekje. Ga er eens naar kijken... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wil ook weer eens een lekkere parfum uitzoeken, maar ik weet niet zo goed waar te beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een goed parfum zoeken is moeilijk vind ik. Ben blij dat ik de mijne gevonden heb

      Verwijderen
  8. De lippenbalsems van Yves Rocher behoren ook tot mijn favorieten! Ik ben wel benieuwd naar de parfum!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dat rekje voor je kwasten lijkt me zo ontzettend handig! ik raak ze altijd kwijt omdat ik ze overal laat slingeren haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk om je favorieten te zien! Dat droogrekje ziet er erg handig uit! :-) En die parfum van Marc Jacobs ziet er zo mooi uit! Ikzelf heb Decadence en die vind ik ook geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mijn favorieten van februari? Pff, daar heb ik totaal niet over nagedacht. Misschien ons weekendje Amersfoort wel als favoriete uitje van februari

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een bullet journal lijkt mij ook leuk, maar ik ben nog niet begonnen me hierin te verdiepen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb bullet journaling onlangs pas ontdekt en moet nog een hoop leren. Maar wat is dat gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Bullet Journal is hier in huis ook erg populair, ze zijn best verslavend he <3

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bullet Journal is overzichtelijk ik heb er nu drie luechtrums 1917 en heb ze echt nodig voor mijn werk, privé etc.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mijn favorieten deze maand? Van handcrème tot lippenbalsem die me de laatste dagen beschermeden tegen de koude.... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die parfum van Marc Jacobs lijkt me zo goed, maar heb het nog nooit geroken of gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De lippenbalsems van Yves Rocher vind ik ook heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ben wel even benieuwd waarom je niet nu al je oude agenda gaat integreren in de bullet journal?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. omdat die iets te mooi en te duur is om gewoon opzij te laten liggen

      Verwijderen

Een reactie posten