What’s in my travel beauty bag?: de Londen editie 2017

 

Ik ben nog maar een weekje terug van mijn vakantie in Portugal en ik trek er enkele dagen op uit met mijn zus naar één van onze favoriete steden: Londen. Na alles wat er daar de laatste tijd gebeurt is wilden we eerst niet gaan, maar ja dat mag je niet tegenhouden of je kan nergens meer naar toe gaan. Ook hier nam ik verschillende beautyproducten mee en vandaag laat ik jullie meekijken welke producten er in mijn beautybag zitten.



Make-up

The Ordinary High-Adherence Silicone Primer: Nog niet zo lang geleden heb ik deze ontdekt en ben er heel tevreden over.

It Cosmetics Your Skin But Better™ CC Cream SPF 50+ Full Coverage Color Correcting Cream +  Anti-Aging serum + Broad Spectrum Physical Only: Deze is bijna op en sinds kort verkopen ze deze CC Cream in de UK dus ga ik meteen een nieuwe tube aanschaffen.  

Collection 2000 Lasting Perfection Concealer: Deze heb ik vorige keer in Londen gekocht en ben er heel tevreden over. Ik denk dat ik er mij meteen nog eentje ga aanschaffen nu ik in Londen ben.

Stay Matte Pressed Powder in 05 Silky Beige van Rimmel: dit is één van mijn favoriete poeders.


Charlotte Tilbury InstantLook In A Palette: Seductive Beauty: Hier zitten zowel verschillende kleurtjes oogschaduw als bronzer en highlighter in. Heel handig voor op vakantie dus. 


Sumptuous Bold Volume Lifting Mascara van Estée Lauder: een minimascara die ik graag gebruik.

Instant Light Natural Lip Perfector in 08 Plum Shimmer van Clarins: Dit kleurtje vind ik bij alles gaan en het product is heel gemakkelijk aan de brengen.

Skincare

Toleriane Ultra Eye Contour van La Roche-Posay:  Ik heb toch nog af en toe last van droge plekjes rond mijn ogen dus neem ik uit voorzorg deze oogcrème mee.

Dagcrème en nachtcrème: Ik heb besloten dat ik gewoon enkele samples mee ga nemen in plaats van al mijn producten.

Hair
Voor mijn haar neem ik mini’s van de Nourishing Coconut Milk Shampoo & Conditioner van OGX mee. Ik had ze al mee op vakantie naar Lissabon en aangezien ze nog niet op waren heb ik ze mee naar Londen.


Parfum

Op vakantie neem ik nooit een fles parfum mee, maar gewoon een sample. Voor deze trip nam ik Daisy van Marc Jacobs mee.

Nemen jullie veel beautyproducten mee op citytrip?

Als je op de producten in het roze klikt kan je de review van dit product lezen.

Reacties