Comfort Zone | Hydramemory Essence Concentrated Hydrating Lotion

 

Comfort Zone leerde ik vorig jaar al kennen op de Oona Beauty Day. De producten die ik toen gekregen had vielen heel goed mee. Deze keer kreeg ik de Hydramemory Essence Concentrated Hydrating Lotion en was benieuwd of dit product ook zo goed zou bevallen.



Over deze lotion schrijven ze dat deze licht als een toner en intensief als een serum is. Je brengt het product aan na het reinigen van je huid en het zorgt ervoor de opname van vervolgproducten verbetert, lijntjes en rimpels vermindert en versterkt de huid.  

Je gebruikt deze lotion ’s morgens en ’s avonds aan op een droge gereinigde huid.  Het product dep je  zachtjes in je huid zodat het goed geabsorbeerd wordt.


99% van de ingrediënten zijn van natuurlijke oorsprong. NMF complex zorgt voor het behoud van de huid barrière door het vochtverlies te verminderen. Tamarind heeft een hydraterende werking. Daarnaast zorgt een mix van natuurlijke extracten van appel, linze en schil van de watermeloen voor een dubbele hydratatie.

Ingredienten:
Aqua / water / eau, glycerin, sodium lactate, sodium pca, propanediol, 1,2-hexanediol, citrullus lanatus fruit extract / citrullus lanatus (watermelon) fruit extract, lens esculenta fruit extract / lens esculenta (lentil) fruit extract, pyrus malus fruit extract / pyrus malus (apple) fruit extract, citric acid, caprylhydroxamic acid, tamarindus indica seed polysaccharide, sodium benzoate, sodium hydroxide, urea, glycine, fructose, niacinamide, potassium sorbate, inositol

De lotion is geschik voor alle huidtypes en is vrij van parfum.

De Hydramemory Essence Concentrated Hydrating Lotion bevat 100 ml.

Kennen jullie de producten van Comfort Zone?

Reacties

  1. Het ziet er goed uit. Bijna klinisch en medisch. Zonder franje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt goed! Ik ben nog niet bekend met de producten van Comfort Zone.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ken deze producten niet, leuk om er hier bij jou over te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ken Comfort Zone niet, maar goed dat ze vrijwel alleen natuurlijke ingrediënten gebruiken! Dat zorgt er voor mij voor dat ik dit soort producten eerder geloof.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit merk ken ik niet. Het lijkt mij een fijne merk

    http://dhini.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi strak flesje zeg. Je zou bijna denken dat het echt van de arts komt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad zeg, ziet er bijna 'medisch' uit.. :D Volgens mij wel fijn spul zo te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit merk ken ik niet. Het klinkt fijne spul

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ken de producten nog niet maar het klinkt fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooh dit kende ik.nog helemaal niet! Fijne verpakking zo. Ik ben eigenlijk wel erg benieuwd geworden naar deze.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten