Marc Jacobs | Daisy Parfums


Een parfum vinden die lekker ruikt en bij je past is moeilijk te vinden, vind ik persoonlijk. Tot ik enkele jaren geleden Daisy van Marc Jacobs ontdekte. Ik was meteen verkocht. 


Zoals de naam al doet vermoeden zijn het allemaal bloemige geuren. Inmiddels zijn er al verschillende varianten.

Dit zijn mijn favorieten:

Daisy

Van deze geur heb ik, zoals je op de foto’s kan zien, heel wat verschillende flesjes.

De originele Daisy bestaat uit volgende geurnoten:    
                                
Top: Strawberry, Violet Leaves
Hart: Violet Petals, Jasmine Bouquet
Basis: Musk, Vanilla Infusion

Daisy Eau So Fresh


De geurnoten van deze variant op een rijtje:

Top: Natural Raspberry, Grapefruit, Peer
Hart: Violets, Wilde Rozen, Apple Blossom
Basis: Musks, Cedarwood, Plum

Daisy Dream


Deze laatste kon ik onlangs aan mijn parfumstash toevoegen (dank u mama) en bestaat uit volgende geurnoten.

Top: Bramen, Grapefruit, Peer
Hart: Jasmijn, Lychee, Blauwe regen
Basis: Witte houtsoorten, Muskus, Kokosnootwater

Ik kan uit deze 3 geen favoriet kiezen en wissel graag eens af tussen hen.

Als je van bloemen houdt moet je zeker eens aan de parfums gaan ruiken. Misschien worden de Daisy-geuren ook wel jouw favoriete geuren.

Wat is jullie favoriete parfum?

Reacties

  1. Ik moest wat wennen aan die typische Daisy flacons maar nu vind ik ze eigenlijk heel leuk! En de Daisy geuren zelf bevallen me ook goed.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb er al veel verschillende. Ze staan niet allemaal op de foto

      Verwijderen

Een reactie posten