Kneipp | Genietenset Mint – Eucalyptus


Eén van mijn favoriete geurtjes om te ontspannen in de badkamer is eucalyptus. Bij Etos zag ik dit leuk setje van Kneipp liggen.

De Genietenset Mint – Eucalyptus bevat badolie, douchefoam, douchegel en een douchescrub.

Badolie Eucalyptus
De olie met natuurlijk verzorgende stoffen zorgt voor een opkikker van het lichaam. Er wordt wel aangeraden om eerst water in het bad te doen vooraleer je de olie in je bad doet en het erna uit te spoelen met lauw water om verkleuring te voorkomen.


Douche Foam – Mint eucalyptus
De Douche Foam is eerst een soort gel en verandert pas in schuim nadat het in aanmerking komt met water.




Douchegel Mint - Eucalyptus
De douchegel bevat natuurlijke mint- en eucalyptusolie waardoor je vermoeidheid vermindert.

Douche Scrub Mint-eucalyptus
De scrub bevat amandel-, jojobaolie en sheabutter en zorgt voor een gladde, zachte huid.




Als je verkouden bent kan een bad of douche met eucalytus echt een opkikker geven. Het zet de neus en luchtwegen helemaal open.



De Genietenset kost € 9,99 euro.

Reacties

  1. Eucalyptus is één van m'n favoriete geuren! Zeker voor scrubs, het is zo'n verfrissende geur!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oee lekker fris! op zn tijd is dat echt heerlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmmm lijkt mij een heerlijk fris setje! Zelf vind ik producten met eucalyptus altijd heerlijk als ik verkouden ben!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten